Belépés
Jelentes Del- Kinabol
... amiota eljottem:( Ejej...
Amugy ettem sok tropusi gyumit, furodtem tengerben, lattam vizeset voltam Vietnamban egy par lepesnyire utaztam rengeteget ulve allva fekve buszon kompon vonaton motoros biciklin taxin veszekedtunk nenikkel es aludtunk felig... erdekse hazban es meg a fele hatra van:) No msot mingyart ledob a gep mert net kvzoban vagyunk a csajokkal!!! MAgyarokkal!...
Csempészünk.....
... fényképezőgépet sikerült átsíbolni, köztük az enyémet is. Az egyik ,,szveszteres" galacinak a csuklójáról csatolták le a kitűnő ruszki órát, de az csak békésen mosolygott. A vonaton mutatta meg, hogy a csuklója fölött, az alsó- és felsőkarjára vagy tíz óra volt felerősítve.
Szerencsém volt a Zorkijjal, sikerült annyiért elpasszolni, amennyibe a földi paradicsomba ...
Az újdonság varázsa
Ifjú koromban gyakran jártam vonattal munkába, Pilisjászfaluról Pestre. Sokan vonatoztunk akkortájt, jó kis baráti társaságok alakultak ki a vonaton. Aztán valahogy elkezdett a busz vonzóbb lenni. Gyorsabb volt, elegánsabb. Néhány éve utaztam arrafelé, és megdöbbentett, hogy mennyire üresek a vagonok, mennyire ritkán járnak a vonatok, míg a párhuzamosan közlekedő immár csuklós b...
Élménybeszámoló II.
... nősíteni Oleget(tényleg kellene egy társ neki édes pasi,megérdemelné) az Állatkert és a két lány rendesen kifárasztott minket,késői ebéd és már vitt is minket a vonat hazafelé:(

A vonaton aztán ismét fura társulatba kerültem,élmény utaznom ,de komolyan:)
Amikor Katicával utaztunk egy fura idős hölggyet kaptunk útitársnak...alig tudtunk komolyak maradni a telefonálá...
Csill!
... kérdeztél délután.
Az Emlékek című versről beszélek.
Már tudom a választ.
Itt ültem a gép előtt fülemben szólt az mp3- ból
egy zene, amit mindíg akkor hallgattam amikor vonaton utaztam valakihez.
Megbolondulok, ha meghallom ezt a zenét.
Feltör minden. és utálom az emlékeket.
Te is, Magdi is tudjátok kiről beszélek.
Hiába a barátság ami meg...
Kirándulás, manapság
... vonatjegyemet először is ki kellett cserélnem mert persze, hogy a 20 órásra adtak jegyet nem a 16ra és így csa délután érkeztem volna, avgyis egy nap minusz... de símán ment a csere:D
A vonaton két amerikai lánnyal utaztam....:) Találtunk egy nagyon jó hostelt 35 jüanért, de iszonyat tetszett és főlge hogy ihattam ott iszonyatosan finom BORSMENTA teát:D áááááá... maga volt a...
Rebiszesek hobbija: tömegoszla
... hogy nem elég a teljes állomány pszichológiai felülvizsgálata, hanem szükséges a teljes körű drog teszt, valamint májfunkció vizsgálat is, mert ezt alátámassza, az hogy magánemberként a vonaton utaztam - valamikor a télen - és a fülkében hárman voltunk - én és két rebiszes civilben - és félálomban hallottam, hogy az állomány többsége folyamatosan lövi, a maradék meg szétissza magá...
A szeretet nem megvehető!
... a pénz a lényeg. Már kicsi gyermekkorban megtanulja az ember, hogy mindent pénzért csinál. A gyerekek pénzért viszik haza az ötösöket. Már a gyerek is mindenből pénzt csinál.

Vonaton utaztam, egy férfi, akinek nagy almása van, és eladja az almát, azt mondja ott valakinek: a gyerekeimnek nem adnék abból az almából, amit termelek. - Miért? - Mert tudom, hogy mivel permete...
Első szerelem 4.
... fáradtabban. Elmúlt öt óra. Eszembe jutott, hogy a bőröndömért hat órára az iskolába kell menni. A tábori felszerelést és a nagyobb személyi csomagokat teherautóval hozták haza, hogy a vonaton hazautazó táborozóknak ne kelljen cipekedni.

A Boráros téren a 31-es villamos még bent állt, amikor odaértem, de már tömve volt. Felugrottam a lépcsőre és már be is csukódott után...
Gödöllo felé a héven
... is, de szemünkbe ötlött egy párocska, aki magát nem zavartatva csókolózott úgy 5-10 percen át. Elkezdtük kitárgyalni oket, és észrevétlenül áttértünk a szexre.
Szóba került a szex a vonaton, hogy milyen izgi lehet a héven csinálni, hisz bárki megláthatja kívülrol is, jöhet a kalauz. Közben szememet legeltettem rajta. Egészségesen sportos volt, húsos izmokkal, csak éppen láth...
WC kaland: Ismeretlen férfi a
... senki. Letörlöm magamról az árulkodó jeleket és felöltözködöm. Ha megérkeztem édesanyámék, biztos, hogy egy zuhannyal fogom kezdeni a nyaralást, mert ez az utazás nagyon megizzasztott. A vonaton ülve, félálomban felelevenítem a nem mindennapi történetet és ekkor villan valami az agyamba - lehet, hogy én három férfit elégítettem ki? Ez mindent megmagyarázna. Már sosem tudom meg, mi...
Kalauz
... közben

Miután elélveztem felöltöztem és kimentem. Akkor kinyilott az ajtó és Ő kinézett rám. Most láttam, hogy egy kalauzt szoptam le. Gyorsan kimentem a WC - ből.

Utaztam tovább a vonaton, megint egy üres fülkébe szálltam. Olvastam. Egyszer csak bejött valaki. Felnéztem. Az a kalauz volt, akivel az előbb voltam. Rögtön megismertük egymást, de nem szóltunk eg...
Az Utazás után
Shanghai után Chongqing-ba repültünk. Esős időjárás, köd fogadott bennünket. Két éjszakát voltunk ott, második este megtaláltuk a főutcát, ami kicsit fényesebb része a városnak. A folyóparton van egy pagodaszerű épületegyüttes, íveit szépen kivilágították. Nem tetszett a város. Dazu, ahova buszoztunk egy turistacsoporttal, sziklafaragványaival vált a Világörökség részévé. Szép is. ...
Jegyzetek
...

Szonett
Sokaknak nagyon tetszett. Szintén Maeterlinck-hatás

Esti dal
A ház előtti pad esti élménye

Gyöngyvirág
Ez is a dalok közül való, amelyeket szerettem. A vonaton, Selmecbányáról hazafelé velünk volt Berzeviczy Mária énekesnő az Operaház tagja. Nagyon szépen énekelt, nagyon csinos volt, láttam, mennyire csodálták a társaim, é...
Vonaton

Utaztam lomha vonaton
egyhangu mély rónákon át
s emlékim unt rónáiban
kerestem kedvesem nyomát,
Bús volt a róna, sivatag
s a volt oáz oly messze már
s a fáradt lélek rest teve,
ki a homokban meg-megáll.

Mert messze menni csökönyös,
mert messze már a volt oáz.
Ó veszve vagy hát régi kincs?
le...
Dániel
... most az Isten vette el, így kvittek vagyunk. A másik édesanya esete: A régi rendszer idején, amikor még Erkélyben nem lehetett Bibliát kapni, egy alkalommal magyar lelkésszel utaztam a vonaton. Tőle kaptam egy bibliát. Hazafelé menet találkoztam egy fiatalasszonnyal a gyülekezetből, akinek a férje ateista volt. Válságban volt a terhessége miatt. Abortuszt fontolgatott. Férje ottho...
(ismeretlen)
... nekünk, milyen könnyen rabul ejthetnek, és eltéríthetnek a saját vágyainktól. Vágyunk a tökéletes párra, munkára, lakásra, autóra, gyerekre, és érzésre. De milyen is az?

A vonaton utaztam, a szomszéd kabinban egy család volt három gyerekkel. A legfiatalabb kislány átsétált az én kabinomba. Természetesen édesanyja megnézte, hová is jött Hanna, és figyelmeztetett, hogy ...
Internet szerelem I.
... várakozás, de hittem abban, hogy érdemes várnom. Egy nap két levelet kaptam egyszerre. Kornél levele volt az egyik. Nem tudtam rögtön elolvasni, mert sürgősen el kellett utaznom és csak a vonaton volt rá rsjelölt sem tudott azonban a szívemhez férkőzni. Túl nagyok voltak a lelki, érzelmi távolságok közöttünk. A reményt nem adtam fel, de azért elkeserített a rám váró társtalan jövő...
Fatimei jóslat (Trianon)
...

2001-ben jártam Dunántúlon, s utaztam a vonaton egy fiatal erdőtulajdonos erdésszel, aki éppen az akkor rendezett soproni Fatimei ünnepségre volt hivatalos. Ez a vers 1992-ben jelent meg, 2001-es év ismétlést jelentett.

Cseh Károly: Fatimei jóslat

- közép-kelet-európai hexameterek -

Varjúraj repdes az alkonyi ég szederindaszí...
Kő, papír, olló
... kiforgathatják, tartalmaz-e papírt? Mert nagyon veszélyes fegyver egy ív papír, kérem.

Tudta ezt már a baráti szomszédos ország még barátibb terrorszervezete is. Evett is a frász, amikor a vonaton a kezei közé akadtam az egyik pribéknek 1988 őszén. Az ingzsebembe volt gyűrve, a papír zsebkendők közé egy csomó, a baráti országban élő magyar ismerős itthon elintézendő, tö...
1 2 3 4 5 6
Címkék: Jelentes Del- Kinabol, Élménybeszámoló II, Pilisjászfaluról Pestre, Amikor Katicával, Szintén Maeterlinck-hatás, Berzeviczy Mária, Cseh Károly, újdonság varázsa, fele hatra, egyik &#8222, csuklójáról csatolták, kitűnő ruszki, csak békésen, vonaton mutatta, csuklója fölött, földi paradicsomba, busz vonzóbb, párhuzamosan közlekedő, társ neki, vonat hazafelé, vonaton aztán, fura idős, teljes állomány, teljes körű, hogy magánemberként, vonaton utaztam, fülkében hárman, állomány többsége, gyerekek pénzért, iskolába kell, tábori felszerelést, nagyobb személyi, vonaton hazautazó, 31-es villamos, héven csinálni, árulkodó jeleket, zuhannyal fogom, utazás nagyon, vonaton ülve, kalauzt szoptam, üres fülkébe, előbb voltam, pagodaszerű épületegyüttes, dalok közül, fáradt lélek, homokban meg-megáll, másik édesanya, régi rendszer, alkalommal magyar, férje ateista, terhessége miatt, saját vágyainktól, tökéletes párra, szomszéd kabinban, család volt, legfiatalabb kislány, vonaton volt, szívemhez férkőzni, fiatal erdőtulajdonos,